قابل توجه دانش آموختگان محترم و دانشجویان انصرافی


با توجه به شیوع بیماری کرونا و جهت رفاه حال دانشجویان، انجام مراحل مختلف تسویه حساب همانند نیمسال قبل به صورت غیرحضوری انجام می پذیرد.

الف) دانش آموختگان: دانشجویانی که تمامی نمرات آنها در سامانه گلستان ثبت نهایی شده است می توانند درخواست فارغ التحصیلی خود را در سامانه گلستان (منوی پیشخوان خدمت-درخواست فارغ التحصیلی) ثبت نمایند.

تذکر: دانش آموختگان محترم، جهت تکمیل مراحل فارغ التحصیلی بایستی فایل های مربوط به جلسه دفاع (فایل word و pdf داکیومنت پروژه، فایل Power Point جلسه دفاع و …) را به ایمیل shuni.project@gmail.com ارسال نمایند.

دانشجویان پس از ثبت درخواست می توانند مراحل پیشرفت درخواست خود را از طریق منوی پیشخوان خدمت مشاهده و پیگیری نمایند.

تذکر: تحویل دادن کارت دانشجویی به قسمت امور تغذیه (آقای طبائیان) به صورت حضوری یا غیرحضوری (از طریق پست) الزامی است.

 

ب) دانشجویان انصرافی: دانشجویان متقاضی انصراف از تحصیل می بایست فرم های درخواست انصراف و تسویه حساب را از وب سایت مدیریت آموزشی (evp.shahreza.ac.ir)منوی امور آموزشی-فرم های آموزش دانلود و پس از تکمیل به همراه کارت دانشجویی به نشانی دانشگاه ارسال نمایند. درخواست دانشجو در اولین جلسه شورای آموزشی بررسی و در صورت تایید، مراحل مختلف تسویه حساب توسط پرسنل مربوطه انجام می پذیرد. 


تذکر: در پایان و پس از اتمام مراحل، جهت دریافت فرم ابطال معافیت تحصیلی یا گواهی موقت پایان تحصیلات شخصا و با هماهنگی قبلی به امور آموزش مراجعه فرمائید.


آدرس پستی دانشگاه: شهرضا – کمربندی – ابتدای جاده دهاقان ( کیلومتر 3) – صندوق پستی: 86145146


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *